Transport și retururi

Transport si plată

Costul livrarii este fix - 19 lei indiferent de adresa.
Timpul de livrare este estimat si in general este de 1-2 zile lucratoare.
Livrarile se fac doar in Romania.

Metode de livrare

Livrare in easybox Sameday - clientul ridica personal coletul din locker.
Livrare la domiciliu prin intermediul unei firme de curierat rapid.

Plată

Plata la livrare numerar - ramburs.
Plata cu cardul online sau la easybox.
Plata cu ordin de plata - OP - la cerere - unde clientul trimite dovada platii pe adresa contact@sellect.ro.
Plata la termen - la cerere -(perioada mai lunga de timp) - doar pentru clientii persoane juridice si recurenti.
Plata cu telefonul mobil prin online banking.

Retur

1Impachetati produsul cat mai aproape de initial impreuna cu toate accesoriile si ambalajul.
2Completati formularul de retur  de pe site.
3Conform cererii noi generam un awb de ridicare de la adresa dvs.
4Curierul se prezinta sa ridice coletul de la adresa.
5Dupa procesarea coletului ajuns retur suma aferenta este virata in contul dvs.


Dreptul consumatorilor de denuntare unilaterala a contractului

 
Va rugam sa va asigurati ca ati verificat specificatiile produsului si compatibilitatea acestuia prin vizitarea paginii producatorului inainte de a-l cumpara. Raporturile comerciale dintre cumparator si Sellect.ro (sellect.ro) sunt reglementate oficial de Ordonanta Guvernului 130/2000, privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta. 



- Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. 

- In urma completarii unei cereri de retur, vanzatorul se obliga sa solutioneze cererea de retur in termen de maxim 14 zile lucratoare de la data primirii produsului.

- In vederea solutionarii returului - viramentul bacar catre cumparator se face in fiecare zi de luni a saptamanii dar nu mai tarziu de 14 zile lucratoare de la data primirii produsului retur.

- In cazul in care in urma cererii de retur - firma de curierat nu se prezinta sa ridice produsul, vanzatorul se obliga in a notifica firma de curierat si a face reincercari in vederea ridicarii produsului de la adresa clientului.  In cazurile rare in care nu se reuseste ridicarea produselor de la adresa mentionata de catre client, cumparatorul se obliga in a expedia produsele prin orice firma de curierat rapid catre adresa sediului social a vanzatorului.

- Persoanele juridice nu au drept de retur conform legii - cu toate acestea vanzatorul se obliga in a primi si a evalua eventualele cereri de retur, insa are dreptul de a refuza fara a invoca un motiv anume respectiva cerere.

- In cazurile in care produsele ce fac obiectul unei cereri de retur, nu au corespuns intrutotul descrierii de pe site, au avut imagini informative, sau prezinta defecte de fabricatie; vanzatorul se obliga sa restituie cumparatorului suma platita initial in totalitate fara alte taxe.


Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative:

Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de cumparator si reprezinta 13 lei cu TVA.

Suma returnata cumparatorului reprezinta pretul produsului trimis retur excluzand taxa de retur de 13 lei.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

In cazul in care produsul returnat - dupa procesare - se dovedeste a nu fi in starea initiala - in functie de modificarile aduse produsului, cum ar fi zgarieturi pe suprafete, elemente deteriorate sau lipsa, etichete aplicate peste produs, orice modificare ce impiedica vanzatorul sa comercializeze in continuare produsul la aceeasi valoare; vanzatorul are dreptul de a notifica cumparatorul in vederea retinerii unui procent din suma aferenta produsului sau dupa caz poate refuza complet returul.
In situatia produselor returnate neconforme - vanzatorul va expedia produsele inapoi catre client.
Toate aspectele aferente defectelor sesizate vor fi documentate prin fotografii si videoclipuri concludente din care sa reiasa exact motivul neconformitatii.



Procedura de retur:


1. Inregistrare cerere retur produse.

Cumparatorul va completa formularul de retur disponibil pe site.

Formularul trebuie sa contina infomatii necesare identificarii precise a comenzii clientului:

- numar comanda sau numar factura.

- date cumparator: nume si prenume, adresa de e-mail folosita la inregistrare cont sau la plasarea comenzii online.

- cauzele/motivele care au dus la aplicarea procedurii de retur produs(e) (optional).

- produsele pe care doriti sa le returnati (optional).

 Cererea de retur va fi aprobata si inregistrata in sistem doar daca datale mentionate mai sus sunt corecte si complete si daca indeplineste conditiile obligatorii de aplicare procedura retur pentru produse cumparate (vezi paragraful - Conditii de acceptare retur produs(e));


2. Conditii de retur.


Produsul returnat trebuie:

- sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat;

- cu toate accesoriile si consumabilele aferente;

- fara a reprezenta urme de uzura, modificare sau consum atat in cazul produselor cat si ale accesoriilor sau/si consumabilelor ce insotesc produsele returnate;

- cu etichetele de garantie intacte si documentele originale care l-au insotit;


3. Constatare si validare acceptare retur produs(e)


Dupa sosirea produsului/produselor in locatie, personalul calificat va verifica si constata daca pentru aceste produse primite se aplica procedura de retur. Verificarea si constatarea se face pe baza cererii de retur emisa de catre cumparator si a conditiilor obligatorii de aplicare procedura retur pentru produse cumparate (vezi paragraful - Conditii de acceptare retur produs(e));

Pe baza rezultatelor comunicate, cumparatorul este obligat, prin e-mail, in a furniza acceptul sau observatiile cu privire la cele mentionate in rezultatele comunicate, in vederea continuarii procesului de retur produs(e).