Termeni si condiții
Link-uri catre documentatia obligatorie conform reglementarilor in vigoare:
Domeniul de activitate conform ordinului ANPC 225/25.04.2023
Prezentul document prin continutul sau pune la dispozitia tertilor utilizatori Regulamentul privind termenii si conditiile de utilizare a site-ului Sellect.ro (sellect.ro).
Site-ul Sellect.ro (sellect.ro) este operat de societatea ULTRAMOTION PROWEB SRL, cu sediul social in str.Octavian Goga nr.33 Camera 1, Arges, Pitesti, inscrisa in Registrul Comertului cu numarul J3/384/2017. Utilizarea site-ului (incluzand accesul, navigarea si cumpararea produselor de pe acest site) constituie un acord implicit de respectare a termenilor si conditiilor enuntate in cuprinsul prezentului document cu toate efectele si consecintele ce decurg din aceasta.
Administratorul site-ului Sellect.ro (sellect.ro) isi rezerva dreptul de a modifica in orice moment continutul acestui acord, fara notificarea prealabila a persoanelor care il utilizeaza, denumite in continuare "Utilizatori". Utilizatorii vor avea acces permanent la termenii si conditiile de utilizare a serviciilor, pentru a le putea consulta in orice moment.
Aspecte importante
- factura de achizitie se trimite in mod automat pe adresa de mail a cumparatorului in momentul finalizarii comenzii. Dovada livrarii electronice se poate face prin mijloace tehnice ce ofera detalii exacte privind data si ora la care factura a fost livrata pe adresa de mail. In cazul in care adresa de mail a cumparatorului a fost introdusa eronat, cumparatorul poate solicita o copie a documentului folosind formularul de contact de pe site.
- societatea noastra nu detine un sediu fizic, adresa precizata in documentul de fata fiind adresa sediului social. Produsele noastre sunt expediate de la mai multe adrese din tara inclusiv ale colaboratorilor nostri ce expediaza produse conform contractului dintre cele 2 parti direct la adresa clientului final ( procedeu cunoscut si sub numele de Dropshipping). Orice interactiune la fata locului la adresa sediului social sau la adresele de expeditie ale produselor noastre - in vederea rezolvarii unor plangeri, sesizari sau in vederea cumpararii produselor este considerata nula si poate fi sesizata organelor abilitate daca este cazul.
- metoda oficiala de contact este E-Mail, conform hotararii C-649/17 emisa de CJUE - un magazin online nu este obligat sa afiseze un numar de telefon de contact - insa are obligatia sa furnizeze o metoda clara si usor de folosit in vederea comunicarii. Incercarea cumparatorului de a lua legatura cu vanzatorul prin alte metode decat cele inscrise in prezenul document; cum ar fi utilizarea mesageriilor din platformele de socializare, sau mesaje de tip SMS sunt considerate nule, astfel orice plangere sau sesizare ce nu a fost formulata folosind formularele electronice dedicate prezente pe site sau utilizarea unui serviciu propriu de E-Mail catre adresa contact@sellect.ro nu sunt luate in considerare.
- anumite produse listate pe site pot avea imagini de prezentare cu scop informativ - in acelasi timp fiind in conformitate cu specificatiile din descriere si respectand intrutotul functionalitatea produsului. In descrierea acestor produse este precizat acest aspect si ne asumam faptul ca in cazul unui eventual retur al produsului, comerciantul sa suporte taxele de livrare astfel incat cumparatorului sa ii fie rambursata suma platita in totalitate.
- precizare privind functionalitatea formularelor de contact respectiv formularului de retur de pe site. In urma completarii formularului de retur va exista un raspuns in scris sau telefonic din partea noastra sau direct din partea firmei de curierat responsabila pentru ridicarea produselor in cauza in vederea confirmarii inregistrarii carerii de retur.
In cazul in care cumparatorul nu primeste raspuns in termenul legal de solutionare a respectivei plangeri - acesta se obliga sa notifice in scris acest aspect prin utilizarea unui serviciu propriu de email catre adresa contact@sellect.ro. In caz contrar, orice plangere facuta de catre cumparator organelor abilitate facand reverire la lipsa comunicarii intre parti va fi contestata de catre vanzator prin dovedirea cu ajutorul mijloacelor tehnice a lipsei unui mesaj provenit de pe adresa de mail a cumparatorului.
Ne obligam astfel sa raspundem in timp util oricarui mail cu scopul sesizarii sau plangerii privind produsele comercializate pe adresa contact@sellect.ro.
- mentiune privind metodele de plata. Vanzatorul isi rezerva dreptul ca in cazul comenzilor a caror produse insumeaza o valoare considerata mare sa notifice cumparatorul si de comun acord sa utilizeze ca metoda de plata - Plata online cu card bancar - pentru intreaga suma sau doar o parte a comenzii in urma generarii unei proforme. In cazul in care cumparatorul nu este de acord cu aceasta metoda de plata - vanzatorul are dreptul de a anula comanda.
In acelasi timp, pentru orice comanda plasata online unde metoda de plata a fost selectata Plata online cu cardul, cumparatorul se obliga sa notifice vanzatorul in cazul in care produsele nu se livreaza in timp util, astfel incat expeditia sa fie verificata si sesizata firmei de curierat in vederea livrarii urgente.
Continutul site-ului si drepturile de proprietate intelectuala
Continutul acestui site nu poate fi utilizat, reprodus, distribuit, transmis, expus, in alte scopuri decat cele expres si legal permise. Extragerea oricaror informatii urmata de orice utilizare in scop comercial care depaseste sfera copiei private reglementate de lege sau pentru vanzare ori licentiere si fara a avea in prealabil un consimtamant scris al titularilor drepturilor de proprietate constituie o incalcare a termenilor si conditiilor.
Sunteti de asemenea de acord sa nu afectati si interferati in vreun fel cu elementele de securitate ale site-ului, cu elementele care previn sau restrictioneaza utilizarea, copierea unui continut sau elemente care intaresc limitele de utilizare a siteului sau a continutului acestuia.
Refuzarea unei comenzi
Garantia si siguranta de functionare a produselor
Termenul legal de acordare a garantiei este de 24 luni la persoane fizice si 12 luni la persoane juridice.
I. Precizari privind drepturile consumatorului la garantia de conformitate si la garantia comerciala:
1) Garantia legala de conformitate reprezinta protectia juridica a consumatorului rezultata prin efectul legii in raport cu lipsa de conformitate, reprezentand obligatia legala a vanzatorului fata de consumator ca, fara solicitarea unor costuri suplimentare, sa aduca produsul la conformitate, incluzand restituirea pretului platit de consumator, repararea sau inlocuirea produsului, daca acesta nu corespunde conditiilor enuntate in declaratiile referitoare la garantie sau in publicitatea aferenta.
2) Se considera ca produsele sunt in conformitate cu contractul de vanzare-cumparare daca:
- a) corespund descrierii facute de vanzator si au aceleasi calitati ca si produsele pe care vanzatorul le-a prezentat consumatorului ca mostra sau model;
- b) corespund oricarui scop specific solicitat de catre consumator, scop facut cunoscut vanzatorului si acceptat de acesta la incheierea contractului de vanzare-cumparare;
- c) corespund scopurilor pentru care sunt utilizate in mod normal produsele de acelasi tip;
- d) fiind de acelasi tip, prezinta parametri de calitate si performante normale, la care consumatorul se poate astepta in mod rezonabil, date fiind natura produsului si declaratiile publice privind caracteristicile concrete ale acestuia, facute de vanzator, de producator sau de reprezentantul acestuia, in special prin publicitate sau prin inscriere pe eticheta produsului.
3) Nu se considera a fi lipsa de conformitate daca in momentul incheierii contractului de vanzare-cumparare consumatorul a cunoscut sau nu putea, in mod rezonabil, sa nu cunoasca aceasta lipsa de conformitate ori daca lipsa de conformitate isi are originea in materialele furnizate de consumator.
4) In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului in primul rand repararea produsului sau are dreptul de a solicita inlocuirea produsului, in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei in care masura este imposibila sau disproportionata conform legii.
5) Orice reparare sau inlocuire a produselor va fi facuta in cadrul unei perioade de timp, stabilita de comun acord, in scris, intre vanzator si consumator, luandu-se in considerare natura produselor si scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilita nu poate depasi 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul, dupa caz, a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul vanzatorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare.
6) Consumatorul poate solicita o reducere corespunzatoare a pretului sau rezolutiunea contractului in oricare dintre urmatoarele cazuri:
- a) daca nu beneficiaza nici de repararea, nici de inlocuirea produsului;
- b) daca vanzatorul nu a luat masura reparatorie intr-o perioada de timp rezonabila;
- c) daca vanzatorul nu a luat masura reparatorie, intr-o perioada de 15 zile calendaristice, fara inconveniente semnificative pentru consumator.
7) Consumatorul nu este indreptatit sa solicite rezolutiunea contractului, daca lipsa conformitatii este minora.
8) Raspunderea vanzatorului, este angajata daca lipsa de conformitate apare intr-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului. Pentru produsele a caror durata medie de utilizare este mai mica de 2 ani, termenul de 2 ani se reduce la aceasta durata.
9) Consumatorul trebuie sa informeze vanzatorul despre lipsa de conformitate in termen de doua luni de la data la care a constatat-o. Pana la proba contrara, lipsa de conformitate aparuta in termen de 6 luni de la livrarea produsului se prezuma ca a existat la momentul livrarii acestuia, cu exceptia cazurilor in care prezumtia este incompatibila cu natura produsului sau a lipsei de conformitate.
10) Garantia comerciala reprezinta orice angajament asumat de vanzator fata de consumator, fara solicitarea unor costuri suplimentare, de restituire a pretului platit de consumator, de reparare sau de inlocuire a produsului cumparat, in cazul in care acesta nu corespunde conditiilor enuntate in declaratiile referitoare la garantie sau in publicitatea aferenta.
11) Termenul de garantie comerciala difera in functie de tipul produselor, fiind de minim 2 ani pentru persoanele fizice si 1 an in cazul persoanelor juridice - Consumatorul poate solicita in scris informatii despre garantia oferita.
12) Viciu ascuns reprezinta deficienta calitativa a unui produs livrat sau a unui serviciu prestat care nu a fost cunoscuta si nici nu putea fi cunoscuta de catre consumator prin mijloacele obisnuite de verificare. Dupa expirarea termenului de 2 ani, consumatorii pot pretinde remedierea sau inlocuirea produselor care nu pot fi folosite in scopul pentru care au fost realizate ca urmare a unor vicii ascunse aparute in cadrul duratei medii de utilizare, in conditiile legii. Dovada pentru viciu ascuns cade in sarcina cumparatorului, pe baza concluziilor unei expertize tehnice.
13) Termenul de garantie curge de la data la care a fost achizitionat produsul, inscrisa in documentele fiscale emise.
II. Modalitatea de acordare a garantiei
1) Cumparatorul comunica prin e-mail la adresa contact@sellect.ro constatarile sale referitoare la lipsa de conformitate sau defecte aparute in utilizarea normala a produsului. Solicitarea trebuie insotita obligatoriu de dovada achizitiei. Vanzatorul confirma in cel mai scurt timp inregistrarea solicitarii, putand solicita dupa caz informatii suplimentare.
2) In urma sesizarii privind neconformitatea produsului vanzatorul va ridica produsul prin intermediul unei firme de curierat rapid de la adresa furnizata de catre cumparator si la o data agreata de comun acord.
3) Produsele trebuie ambalate corespunzator pentru nu fi deteriorate pe durata transportului. Acestea sunt preluate doar de pe teritoriul Romaniei. Costurile de transport sunt suportate de vanzator.
4) Solicitari privind garantia legala de conformitate si de viciu ascuns.
a) Produsele constatate avand lipsa de conformitate si viciu ascuns vor fi in primul rand reparate sau inlocuite in functie de solicitarea cumparatorului. Daca repararea produsului nu este posibila atunci produsul va fi inlocuit cu un produs identic. In situatia in care inlocuirea cu un produs identic este imposibila sau disproportionata conform legii, cumparatorul poate opta pentru reducerea corespunzatoare a pretului, restituirea pretului platit sau alt produs disponibil in oferta.
b) Produsul de folosinta indelungata reprezinta un produs complex, constituit din piese si subansambluri, proiectat si construit pentru a putea fi utilizat pe durata medie de utilizare si asupra caruia se pot efectua reparatii sau activitati de intretinere. Produsele de folosinta indelungata defectate in termenul de garantie legala de conformitate, atunci cand nu pot fi reparate sau cand durata cumulata de nefunctionare din cauza deficientelor aparute in termenul de garantie legala de conformitate depaseste 10% din durata acestui termen, la cererea cumparatorului, vor fi inlocuite de vanzator sau acesta va restitui cumparatorului contravaloarea produsului respectiv.
c) Repararea, inlocuirea, reducerea corespunzatoare a pretului, restituirea pretului platit, vor fi facute intr-o perioada de timp stabilita care nu poate depasi 15 zile calendaristice de la data la care vanzatorul a intrat in posesia produsului. Termenul poate fi modificat de comun acord atunci cand din motive temeinice pentru repararea sau inlocuirea produsului sunt necesare mai mult de 15 zile calendaristice.
5) Solicitari privind garantia comerciala.
a) Nu fac obiectul garantiei comerciale:
- I) produse modificate sau care au etichetele / sigiliile de garantie deteriorate sau indepartate;
- II) defecte precum intepaturi, lovituri, taieturi, rupturi, sfasieturi, crapaturi, ciobiri, componente arse sau desprinse;
- III) defecte aparute ca urmare a uzurii normale sau excesive, expunerii la temperaturi sau presiuni, socurilor mecanice, manipularii incorecte, actiunii substantelor chimice, patrunderii de lichide, metale sau alte substante in interiorul produselor, coroziunii, interventiei neautorizate asupra produsului, abuzului;
- IV) defecte datorate modificarilor neautorizate, utilizarii gresite, neglijentei, intretinerii sau depozitarii necorespunzatoare;
- V) defecte minore estetice care fac posibila utilizarea in conditii normale si de siguranta a produsului;
- VI) defecte cauzate de fenomene naturale precum apa, vant, grindina, foc, fulger;
- VII) defecte indirecte sau accidentale de orice fel;
- VIII) nemultumiri fata de produsul achizitionat.
b) Produsele constatate avand defecte vor fi in primul rand reparate. Daca repararea produsului nu este posibila sau nu garanteaza utilizarea in conditii normale, atunci produsul va fi inlocuit cu un produs identic. In situatia in care inlocuirea cu un produs identic este imposibila sau disproportionata conform legii, cumparatorul poate opta pentru restituirea pretului platit sau alt produs disponibil in oferta.
c) Repararea, inlocuirea, restituirea pretului platit, vor fi facute intr-o perioada de timp stabilita care nu poate depasi 15 zile calendaristice de la data la care vanzatorul a intrat in posesia produsului. Termenul poate fi modificat de comun acord atunci cand din motive temeinice pentru repararea sau inlocuirea produsului sunt necesare mai mult de 15 zile calendaristice.
6) Timpul de nefunctionare din cauza lipsei de conformitate aparute in cadrul termenului de garantie prelungeste termenul de garantie legala de conformitate si cel al garantiei comerciale si curge din momentul prezentarii produsului la vanzator pana la aducerea produsului in stare de utilizare normala si, respectiv, al notificarii in scris in vederea ridicarii produsului sau predarii efective a produsului catre consumator. Produsele de folosinta indelungata care inlocuiesc produsele defecte in cadrul termenului de garantie vor beneficia de un nou termen de garantie care curge de la data preschimbarii produsului.
III. Informatii despre garantiile asociate produselor - cumparatori persoane juridice
1) Persoanele juridice beneficiaza de garantie comerciala.
2) Modalitatea de acordare a garantiei sunt similare persoanelor fizice.
3) Termenul de garantie pentru persoane juridice este de 1 an.
IV. Important
1) Dovada achizitiei se face prin atasarea online prin email a facturii digitale sau a unei copii fotografiate a facturii primite. Mesaje trimise automat la plasarea comenzilor, bonuri de card, extrase bancare, nu constituie dovada achizitiei. In momentul finalizarii unei comenzi - sistemul vanzatorului trimite automat factura pe adresa de mail a cumparatorului - aspect ce poate fi verificat prin mijloace tehnice din care reiese data exacta si ora livrarii mailului. In cazul in care adresa de mail a cumparatorului a fost scrisa eronat - se incearca identificarea dupa datele de livrare sau numarul comenzii. In cazul in care datele nu corespund intrutotul cererea de garantie poate fi refuzata.
2) Produsele trebuie sa fie curate. In situatia in care nu indeplinesc aceasta cerinta nu vor fi evaluate, fiind predate cumparatorului, care va suporta toate costurile aferente solicitarii.
3) In situatia in care in urma evaluarii se constata ca solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata, cumparatorul va suporta toate costurile aferente solicitarii.
4) Produsele neridicate in termen de 60 de zile de la finalizarea procedurii de acordare a garantiei vor fi declarate abandonate si predate centrelor de colectare.
5) Ne rezervam dreptul ca in evaluarea produselor sa solicitam puncte de vedere producatorilor si Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor.
Dreptul consumatorilor de denuntare unilaterala a contractului
Va rugam sa va asigurati ca ati verificat specificatiile produsului si compatibilitatea acestuia prin vizitarea paginii producatorului inainte de a-l cumpara. Raporturile comerciale dintre cumparator si Sellect.ro (sellect.ro) sunt reglementate oficial de Ordonanta Guvernului 130/2000, privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta.
- Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.
- In urma completarii unei cereri de retur, vanzatorul se obliga sa solutioneze cererea de retur in termen de maxim 14 zile lucratoare de la data primirii produsului.
- In vederea solutionarii returului - viramentul bacar catre cumparator se face in fiecare zi de luni a saptamanii dar nu mai tarziu de 14 zile lucratoare de la data primirii produsului retur.
- In cazul in care in urma cererii de retur - firma de curierat nu se prezinta sa ridice produsul, vanzatorul se obliga in a notifica firma de curierat si a face reincercari in vederea ridicarii produsului de la adresa clientului. In cazurile rare in care nu se reuseste ridicarea produselor de la adresa mentionata de catre client, cumparatorul se obliga in a expedia produsele prin orice firma de curierat rapid catre adresa sediului social a vanzatorului.
- Persoanele juridice nu au drept de retur conform legii - cu toate acestea vanzatorul se obliga in a primi si a evalua eventualele cereri de retur, insa are dreptul de a refuza fara a invoca un motiv anume respectiva cerere.
- In cazurile in care produsele ce fac obiectul unei cereri de retur, nu au corespuns intrutotul descrierii de pe site, au avut imagini informative, sau prezinta defecte de fabricatie; vanzatorul se obliga sa restituie cumparatorului suma platita initial in totalitate fara alte taxe.
Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative:
Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de cumparator si reprezinta 13 lei cu TVA.
Suma returnata cumparatorului reprezinta pretul produsului trimis retur excluzand taxa de retur de 13 lei.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
In cazul in care produsul returnat - dupa procesare - se dovedeste a nu fi in starea initiala - in functie de modificarile aduse produsului, cum ar fi zgarieturi pe suprafete, elemente deteriorate sau lipsa, etichete aplicate peste produs, orice modificare ce impiedica vanzatorul sa comercializeze in continuare produsul la aceeasi valoare; vanzatorul are dreptul de a notifica cumparatorul in vederea retinerii unui procent din suma aferenta produsului sau dupa caz poate refuza complet returul.
In situatia produselor returnate neconforme - vanzatorul va expedia produsele inapoi catre client.
Toate aspectele aferente defectelor sesizate vor fi documentate prin fotografii si videoclipuri concludente din care sa reiasa exact motivul neconformitatii.
Administratorul Sellect.ro (sellect.ro) face eforturi permanente pentru a pastra acuratetea informatiilor de pe site, insa uneori acestea pot contine inadvertente (specificatiile sau pretul produselor modificate de catre producator fara preaviz sau viciate de erori de operare). Atentie: fotografiiile au caracter informativ si pot contine accesorii care nu sunt incluse in pachetele standard.
Frauda
In scopul accesarii si utilizarii anumitor sectiuni ale website-ului poate fi necesara crearea unui cont personal. Prin prezenta declarati ca va asumati integral responsabilitatea pentru toate si oricare dintre activitatile realizate prin intermediul contului pe care il deschideti pe website si, in consecinta, va sfatuim sa asigurati securitatea parolei contului sau a altor date de acces. In cazul in care securitatea contului pe care il detineti este compromisa, trebuie sa anuntati imediat administratorul site-ului. Sellect.ro (sellect.ro) nu este responsabil pentru daunele care va sunt cauzate sau care sunt cauzate tertilor de orice fel, prin utilizarea neautorizata a contului.
Drept aplicabil
Prin folosirea site-ului Sellect.ro (sellect.ro), utilizatorul se declara de acord asupra faptului ca legile romane vor guverna Termenii si conditiile de utilizare si orice disputa de orice fel care ar putea sa apara intre utilizatori si administratorii Sellect.ro (sellect.ro) sau asociatii/partenerii/afiliatii acestuia. In cazul unor eventuale conflicte se va incerca mai intai rezolvarea acestora pe cale amiabila, iar daca rezolvarea pe cale amiabila nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat in instanta, in conformitate cu legile romane in vigoare.
Disponibilitatea serviciului
Administratorul Sellect.ro (sellect.ro) isi rezerva dreptul de a modifica structura si interfata oricarei pagini sau subpagini a site-ului Sellect.ro (sellect.ro) in orice moment si la orice interval de timp liber ales, avand dreptul de a intrerupe temporar sau permanent, partial sau in totalitate serviciile puse la dispozitia publicului prin intermediul acestui website fara vreo notificare prealabila individuala sau generala.
Daca aveti intrebari sau nelamuriri in legatura cu acesti termeni de utilizare, nu ezitati sa ne contactati prin intermediul formularului dedicat de contact sau la adresa de email contact@sellect.ro
Drepturile consumatorului sunt prevazute în OG21/1992 și L449/2003 OUG174/2008, OG 9/2016 si OUG140/2021
Procedura de retur a produselor:
1. Inregistrare cerere retur produse.
Cumparatorul va completa formularul de retur disponibil pe site.
Formularul trebuie sa contina infomatii necesare identificarii precise a comenzii clientului:
- numar comanda sau numar factura.
- date cumparator: nume si prenume, adresa de e-mail folosita la inregistrare cont sau la plasarea comenzii online.
- cauzele/motivele care au dus la aplicarea procedurii de retur produs(e) (optional).
- produsele pe care doriti sa le returnati (optional).
Cererea de retur va fi aprobata si inregistrata in sistem doar daca datale mentionate mai sus sunt corecte si complete si daca indeplineste conditiile obligatorii de aplicare procedura retur pentru produse cumparate (vezi paragraful - Conditii de acceptare retur produs(e));
2. Conditii de retur.
Produsul returnat trebuie:
- sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat;
- cu toate accesoriile si consumabilele aferente;
- fara a reprezenta urme de uzura, modificare sau consum atat in cazul produselor cat si ale accesoriilor sau/si consumabilelor ce insotesc produsele returnate;
- cu etichetele de garantie intacte si documentele originale care l-au insotit;
3. Constatare si validare acceptare retur produs(e)
Dupa sosirea produsului/produselor in locatie, personalul calificat va verifica si constata daca pentru aceste produse primite se aplica procedura de retur. Verificarea si constatarea se face pe baza cererii de retur emisa de catre cumparator si a conditiilor obligatorii de aplicare procedura retur pentru produse cumparate (vezi paragraful - Conditii de acceptare retur produs(e));
Pe baza rezultatelor comunicate, cumparatorul este obligat, prin e-mail, in a furniza acceptul sau observatiile cu privire la cele mentionate in rezultatele comunicate, in vederea continuarii procesului de retur produs(e).
Procedura de trimitere in garantie a produselor:
Aceasta este similara procedurii de retur - motivul trimiterii returului fiind completat obligatoriu de catre cumparator.
- se va completa de catre cumparator acelasi formular de retur de pe site cu completarea din care sa reiasa neconformitatea produsului.
- dupa completarea formularului in vederea trimiterii produselor in garantie - vanzatorul se obliga in a notifica clientul privind urmatorii pasi.
- procedura de ridicare produs si termenii de solutionare ai cererii sunt similari returului.